Сн.  Бисер  Боянов

Сн. Бисер Боянов

Инцидентът е станал вчера, около 20, 45 ч., на ул. „Радомирска“. В резултат на късо ел. съединение пламнала къща, собственост на местен жител. Два екипа от пожарната потушили пламъците. При гасенето е пострадал 23-годишен младеж, който е получил обгазяване от продуктите на горене. Прегледан е в болнично заведение и е освободен без опасност за живота. Момчето е роднина на собственика на къщата. Унищожени са домашно имущество, врата и прозорец и са опушени сетните на помещенията. Сградата като цяло е спасена.

No comments yet... Be the first to leave a reply!